نحوه ثبت سفارش
ابتدا شماره موبایل خود را در قسمت ثبت نام وارد کنید و دکمه ثبت نام را بزنید.کد تاییدی که به شماره موبایل شما فرستاده می شود را وارد کنید و دکمه ورود را بزنید.
رویه ارسال سفارش
تحویل کالا در بابل توسط پیک اسنپ و در سایر شهرها توسط پست پیشتاز انجام میگیرد.

شیوه های پرداخت

کاربران می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود. * توجه داشته باشید که تنها تا 1 ساعت زمان واریز پرداختی سفارش را دارید. در غیر این صورت،سفارش شما لغو خواهد شد.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:
– شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
– رمزپویا (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز پویا (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. برای فعال‌کردن رمز خرید پویا، برخی از بانک ها به صورت خودکار رمز پویا کارت بانکی مشتریان را فعال می کنند در غیر اینصورت از دو طریق میتوانید اقدام به فعالسازی نمایید:
1- می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنید و از منوی خدمات رمز پویا اقدام به فعالسازی نماید.
2- مراجعه به شعب حضوری بانک
– CVV2( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد)
– تاریخ انقضاء(تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. در صورتی که تاریخ انقضا روی کارت بانکی وجود ندارد، می توانید تاریخ صحیح را از بانک مبدا استعلام بگیرید)

 

شرایط محصول جهت بازگردانی:
تمام محصولات بازگشتی در شرایط اولیه همراه جعبه اصلی محصول و کارتن اصلی باید تحویل داده شود. از ارسال محصول در جعبه یا پاکت متفرقه جدا خودداری فرمایید.
نکته:
در صورتی که کالای ایرانی دارای ایراد باشد؛ از طریق شرکت تولید کننده محصول پیگیری نمایید. اطلاعات تماس از جمله آدرس سایت شرکت تولید کنننده روی خود محصول درج شده است.

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش از طریق واتس آپ با شماره :09051591158 در تماس باشید. از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش کیجانا جداً خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام به همراه کالای اصلی ارسال شود. برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

عودت وجه

در مواردی که پس از بررسی کارشناسان لازم به عودت وجه به حساب مشتری باشد زمان واریزی بین 2 تا 4 روز کاری (به جز پنجشنبه و جمعه) از زمان بازگشت محصول به شرکت می باشد.
در صورتی که پس از مرجوعی کالا مبلغ فاکتور به زیر مبلغ حد نصاب برای ارسال رایگان برسد هزینه ارسال از مبلغ واریزی برای مشتری کسر می گردد.
لازم به ذکراست چنانچه مشتری به دلایل شخصی قصد مرجوع کالا را داشته باشد هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد.